Odjelјenje za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove

Rad sa strankama od 8:00 do 15:30
Načelnik odeljenja za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove:

Ramiz Sinanović

Kancelarija: 1
Tutin, Trg Šemsudina Kučevića
e-mail: ramiz.sinanovic@tutin.rs
Telefon: +381 63 666 436

NADLEŽNOSTI

Odjeljenje za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove obavlјa poslove koji se odnose na:

  • praćenje i obezbjeđivanje uslova za funkcionisanje i razvoj u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg obrazovanja, kulture, sporta, dječije i socijalne zaštite, boračko-invalidske zaštite, javnog zdravlјa i primarne zdravstvene zaštite;
  • programa i projekata za mlade;
  • upravne, planske, analitičke i druge stručne poslove iz ovih oblasti;
  • nadzor nad radom ustanova u društvenim djelatnostima u kojima je osnivač Opština;
  • praćenje stanja i ostvarivanje programa rada i razvoja ustanova;
  • predlaganje mjera u cilјu sprovođenja utvrđene politike u ovim oblastima;
  • praćenje sprovođenja propisa;
  • vođenje drugostepenog postupka o pravima iz oblasti socijalne zaštite koja su u nadležnosti Opštine;
  • stručne i administrativne poslove za komisije iz nadležnosti Odjeljenja;
  • predlaganje odluke o mreži ustanova dječije i socijalne zaštite, osnovnog i srednjeg obrazovanja; donošenje programa mjera i aktivnosti na unapređenju kvaliteta i razvoj oblika i usluga socijalne zaštite, u oblasti učeničkog i studentskog standarda;
  • utvrđivanje prava na učeničke i studentske stipendije i kredite, smještaj u domove, oporavak, regresiranje školarine;
  • pripremu prijedloga opštih i drugih akata, izvještaja i analiza za potrebe organa Opštine;
  • vođenje upravnog postupka o pravu na dodatak na djecu, roditelјski dodatak, naknadu zarade za vrijeme porodilјskog odsustva, odsustva sa rada radi nege djeteta, odsustva sa rada posebne nege deteta, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditelјskog staranja, djecu ometenu u razvoju i djecu iz materijalno ugroženih porodica;
  • odlučivanje u prvom stepenu o priznavanju zakonom određenih prava borcima, vojnim invalidima i porodicama palih boraca;
  • izradu prijedloga odluke o budžetu Opštine u dijelu koji se odnosi na oblast društvenih djelatnosti;
  • pripremu i utvrđivanje prijedloga finansijskih planova za korisnike budžetskih sredstava iz oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja, društvene brige o djeci, kulture, fizičke kulture i sporta i socijalne zaštite;
  • kontrolu pojedinačnih zahtjeva za plaćanje;
  • raspoređivanje sredstava korisnicima u okviru odobrenih aproprijacija i kvota;
  • praćenje izvršenja finansijskih planova;
  • predlaganje promjena u aproprijaciji i izmenu finansijskih planova korisnika budžeta iz oblasti društvenih djelatnosti. obavlјa  poslove koji se odnose na: stručne i administrativno – tehničke poslove vezane za održavanje sednica Skupštine opštine, rad predsednika opštine i sednica Opštinskog veća i njihovih radnih tela;
  • obradu i čuvanje svih izvornih akata o radu organa opštine;
  • obavlјanje stručnih poslove koji se odnose na predstavke i prijedloge građana;
  • uređenje i izdavanje "Službenog lista opštine Tutin", koordinaciju, pripremu i ažuriranje informacija za potrebe internet prezentacije opštine;
  • pripremu informacija i zvaničnih saopštenja organa Opštine;
  • unapređenje organizacije rada i modernizaciju opštinske uprave;
  • organizaciju prijemne kancelarije, pisarnice, arhive i dostavne službe;
  • lična stanja građana i matičarske poslove;
  • normativno-pravne poslove;
  • pružanje pravne pomoći građanima;
  • ostvarivanje prava i obaveza iz radnog odnosa zaposlenih, imenovanih i postavlјenih lica;
  • kontrolu nad primenom propisa o kancelarijskom poslovanju;
  • vođenje biračkog spiska;
  • stručne i administrativne poslove za sprovođenje izbora i organizaciju referenduma; evidenciju radnih knjižica;
  • praćenje rada i pružanje pomoći mjesnim zajednicama;
  • unapređenje primene informacionih tehnologija;
  • održavanje i razvoj računarske i komunikacione mreže;
  • administriranje baze podataka; održavanje i razvoj aplikativnog softvera;
  • organizaciju obuke zaposlenih u Opštinskoj upravi, kao i javnim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač opština;
  • uspostavlјanje uslove za razvoj i održavnje geografskog informacioniog sistema (GIS-a) u saradnji sa nadležnim republičkim i opštinskim organima i organizacijama, kao i javnim preduzećima, sa teritorije opštine, čiji je osnivač opština, odnosno Republika.
  • U okviru Odjeljenja se obavlјaju poslove koji se odnose na: korišćenje birotehničkih i drugih sredstava opreme;
  • korišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade Opštine i službenih prostorija: obezbeđivanje prevoza motornim vozilima sa i bez vozača i staranje se o njihovom održavanju;
  • održavanje čistoće poslovnih prostorija;
  • umnožavanje materijala;
  • daktilografske poslove;
  • organizaciju rada dostavne službe;
  • administrativno – tehničke poslove nabavke materijala;
  • sitnog inventara i osnovnih sredstava;
  • obavlјanje drugih servisnih poslova za potrebe organa opštine

DOKUMENTACIJA

Prilog 1- Izjava o saglasnosti stranke da organ za potrebe postupka može izvršiti uvid, pribavi i obradi lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidncija

Opšta uprava (građanska stanja)

  • OSNOVNI UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH

GS_1-_osnovni_upis_u_MKR_Model_postupka

GS_1-_osnovni_upis_u_MKR_Propisani_obrazac

  • UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH PROMENA U LIČNOM STATUSU GRAĐANA

GS_2_upis_u_MKR_promena_u_licnom_statusu_gradjana_Model_postupka

GS_2_upis_u_MKR_promena_u_licnom_statusu_gradjana_Obrazac_zahteva1807

  • UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH NA OSNOVU ISPRAVE INOSTRANOG ORGANA

GS_3_upis_u_MKR_na_osnovu_isprave_inostranog_organa_Model_postupka

GS_3_upis_u_MKR_na_osnovu_isprave_inostranog_organa_Obavezni_obrazac_prijave

  • UPIS U MATIČNU KNjIGU VENČANIH

GS_4_upis_u_maticnu_knjigu_vencanih_Model_postupka1807

GS_4_upis_u_maticnu_knjigu_vencanih_Propisani_obrazac

Close